Colourpop liquid lipsticks

YASSSS, ik heb eindelijk mijn liquid lipsticks ontvangen waar dat ik een maand heb op gewacht. Ik hoorde de deurbel en lopen maar! Om swatches te zien, en een woordje uitleg te lezen, even verderklikken.

Hey hey hey, na een heel jaar (ja ik weet het), ben ik er weer! Het wordt weer vakantie en ik heb weer bakken tijd. Dus nu om even te beginnen, hoe heb ik Colourpop ontdekt? Wel, ik zit in een super leuke groep op facebook ‘Beauty Squad’ en de meisjes daarin waren lovend over dit merk. Dan ben ik in een groep gegaan waar dat enkel over Colourpop gepraat werd en zo heb ik een groepsbestelling kunnen meedoen, die toen georganiseerd werd. Dit merk kan enkel in Amerika zelf geleverd worden, dus het heeft wel een paar stops meegemaakt.

Welke heb ik besteld?
Ik had More Better (ultra matte) en Bad Habitat (ultra matte) besteld.
Ik had op internet al swatches gezien, en was erg benieuwd naar deze 2 kleuren, ze lijken op elkaar, maar zijn toch een tikkeltje verschillend.

EINDELIJK AANGEKOMEN
Ja! Meteen testen natuurlijk

1111

Oke, deze lijken wel heel hard op elkaar om eerlijk te zijn.

Maar, hoe is de kwaliteit nu?
Op mijn hand had ik ze eerst getest, maar ze waren een beetje warm van in de auto, dus ze vervaagden nogal vrij snel.
Eenmaal op mijn lippen, bleven ze wel vrij goed zitten.

Bad habitat – More Better

Voordelen zijn wel:
– Goedkoop
– Blijven goed op de lippen
– Zijn instant matte

Eerder nadelen:
– Moeilijk verkrijgbaar in België
– Lange levertijd (aangezien dat de producten via via moeten gaan)
– Moeilijk er af te krijgen

 

Sooo, als eerste review na een lange tijd, hoop ik dat dit goed genoeg is! Let me know.

X Emmelie

Leave a Reply

