Lush ‘Sex Bomb 200g’ bruisbal

lush 2

Sinds een tijdje ben ik helemaal ‘into’ bruisballen, ik zit graag wel eens in een ontspannend en lekker geurend badje. Zeker tijdens de examens, het neemt even alle stress weg! Onlangs kocht ik bij Lush een paar bruisballen en dus word het tijd om eens eentje te reviewen! 🙂

‘Een bruisbal met jasmijn en ylang-ylang als u niet naar bed om gewoon te slapen…’

Oke, to be honest, ik ben gewoon op de geur afgegaan, de bruisbal ruikt heel erg goed en ziet mooi roze en paars, mét zelfs een roosje bovenop. Na mijn badje voelde ik me weer lekker fris en was ik best wel opgewekt 🙂

lush 2

Toen ik de bal in bad deed, had ik geen idee wat ik kon verwachten, maar al zeker dit leuke resultaat had ik zeker niet verwacht, een geheel roos kleurend bad!

lush 3 lush 4

Na deze bruisbal ben ik er nog vaker gaan bijhalen, heel erg leuk om eens te ontspannen, dus allen naar de Lush! 😀

Wat gebruik jij graag in je bad?

Liefs, 
Emmelie

Leave a Reply

