Ooschaduw pallet make-up studio

makeupstudio

Hey allemaal! Onlangs was ik in Nederland aan het winkelen, en plots kwam ik daar make-up studio tegen! Wat een geluk voor mij, dat ik het juist zag haha 🙂 natuurlijk ben ik binnen gegaan en heb ik weer wat gekocht.

Omdat ik schoonheidsverzorging in school studeer, ken ik wel wat merken, en daaronder valt dus ook Make-up Studio, daar werken wij mee tijdens de lessen Make-up. Ik ben verliefd op deze kleurtjes! Ik heb de witte gekocht om als basis aan te brengen en dan nog de champagne kleuren en zwarte, die kan je allemaal leuk combineren met elkaar.
Helaas kan je enkel via de webshop kopen als je in Nederland woont en/of een eigen schoonheidsinstituut hebt.

Hier een foto’tje als ik het draag:

 

 

De kleuren zijn subtiel, maar geven toch net dat iets meer aan je make-up. 

Zou ik make-up studio aanraden?
Ja zeker! De pigmentatie en kwaliteit is echt super! Het blijft ook de hele dag lang 🙂

Waarom zou je geen make-up kopen van dit merk?
Wel, omdat het best prijzig is, voor dit pallet heb ik zo’n 75 euro betaald. :-/ Je merkt natuurlijk een verschil, maar voor mensen die niet veel make-up gebruiken, kan ik zeggen dat ook de goedkopere merken hun leuke palletjes hebben, joepie!

Waar vind ik make-up studio?
– Amsterdam (zelfs 2 keer!)- Den haag
– Eindhoven

Wat verkopen ze allemaal?
Ze hebben een heel uitgebreid assortiment van oogschaduw, blush, fond de teint, lippenstift, poeder, enzoverder. Je kan al op de webshop kijken of ze jou lievelingskleurtje hebben, maar ik zou wel durven aanraden om naar de winkel te gaan. Waarom? De kleuren van de webshop en winkel verschillen, in de winkel kan je ze testen en op internet gaat dat natuurlijk niet.

Website! 🙂
http://make-upstudio.nl/

Enjoy!
Liefs,

Emmelie

Leave a Reply

