Lippenstift: Bobbi brown raspberry

10641033_814506091945319_4917439926627580052_n

Hey allemaal, hier ben ik weer!

Vandaag had ik veel tijd voor ik naar school vertrok en rara wat ik aan het doen was, natuurlijk aan het kiezen wat ik vandaag op mijn blog zou zetten! En het is een review geworden over mijn lippenstift van bobbi brown.

Zoals je al ziet op de foto is het al gebruikt (ik vond hem te leuk om zo te laten liggen haha), sorry daarvoor

Mijn eerste indruk toen ik hem kreeg:
‘Wauw’, wat een leuke kleur! Ik houd van donkere kleurtjes en dit is zeker 1 van mijn favorieten

En ook heb ik voor jullie een voorbeeldje!

Voor                               Na
voor na

En nu foto’s in verschillende lichten
Binnenlicht                       Buitenlicht
na 3na 2

Maar wat vind ik nu van de lippenstift?
Ik ben erg tevreden, ook vind ik de pigmentatie heel goed, op de foto’s is het niet erg duidelijk, ik had mijn best gedaan, jammer van de kwaliteit haha, maar goed, hij is niet mat (voor degene die zoeken naar een matte lippenstift), maar hij heeft een heel gezonde glans! Ik zou deze lippenstift niet aandoen als ik naar school ga, alhoewel ik wel twijfel met de herfst nu, maar wel als ik ‘s avonds uitga met vriendinnen. Hij staat erg mooi bij smokey eye’s of bij een eyeliner. De kleur maakt je tanden ook een beetje bleker 🙂

Pluspunten en minpunten

Pluspunten

  • Erg mooie herfstkleur
  • Blijft lang op je lippen
  • Gezonde glans (geen plaklippen, en ook niet mat)
  • Goede pigmentatie

Minpunten

  • De prijs (bobbi brown producten zijn erg duur!)
  • De verpakking (ik vind hem een beetje somber)

Dus kopen of niet kopen?
Als je opzoek bent naar een leuk kleurtje voor de herfst, een raspberry, ‘vrij donker’ rood, en wil je er wel wat geld aan besteden? Dan zeg ik doen! Want je gaat er geen spijt van hebben, als je wel op zoek bent naar een leuk kleurtje maar je wilt niet al je geld er in steken, dan kan je beter tussen de lippenstiftjes van ‘Catrice’ gaan zien, betaalbaar én leuke kleurtjes!

Wat vinden jullie van deze kleur? Ik vind hem alvast top!

Liefs, Emmelie

Leave a Reply

