Lippenstift: DKNY ‘Runway red’

10170685_810761588986436_2300294378457388422_n

Hey allemaal!
Na de leuke maanden vakantie vliegen we er weer in, opnieuw naar school en natuurlijk opnieuw BLOGGEN! Dus ik ben weer volledig terug, in de vakantie heb ik veel leuke spulletjes gekocht om reviews over te schrijven, en die ga ik hier allemaal beoordelen! Te beginnen met de lippenstift van DKNY, genaamd ‘Runway red’, een (natuurlijk) rode lippenstift, ik vond hem leuk voor feestjes, een voordeel van een knalrode lippenstift is: het maakt je tanden een beetje witter, door het contrast.

Had ik al eerder producten gebruikt van DKNY?
Nee, dit was de eerste keer dat ik eens een lippenstift wou proberen, ik wist niet wat te verwachten, en nu ik hem heb, ben ik er heel tevreden over

Eerste indruk
Rood is rood, natuurlijk, maar je hebt veel verschillende soorten rood, dit is het heldere rood, het is een neutrale kleur en volgens mij past hij perfect bij elke huidskleur! Hij heeft een zeer zachte en lichte textuur, en is zeer comfortabel om te dragen.

Even wat foto’tjes

Dit is een foto zonder de lippenstift
before 2

En hier is een foto met de lippenstift
after

Een voor-en nafoto
beforeafter (2)

En we weten allemaal dat als je lippenstift er af haalt, dat er altijd wat kleur in je lippen blijft, dit is een foto van nadat ik de lippenstift van mijn lippen had afgehaald, ik vind dat het best een natuurlijke kleur is, iets roder dan normaal, maar het is niet te opvallend.
10665974_810761392319789_6151265874287049047_n

Maar wat vind ik nu van deze lippenstift? Even de voor – en nadelen opsommen!

Pluspunten

  • De lippenstift is mat, en blijft dus ook lang
  • Mooie, egale kleur
  • Past bij elk huidtype
  • Als je de kleur er af haalt, kan je bijna niet meer zien dat je lippenstift hebt aangehad

Minpunten

  • Eigenlijk is het enigste minpunt de prijs (prijs ligt rond de 30 euro, weet niet meer precies hoeveel)
  • Je kan hem ook enkel via de site bestellen

Ik hoop dat jullie iets aan deze review hebben, en koop eens een rode lippenstift!

Welke kleurtjes vinden jullie leuk? En wat vind je van deze?

Liefs, Emmelie

Leave a Reply

